17 helmikuuta, 2014

Uus heppa!

Pitkään olen teitä jännistyksessä pitänyt. Nyt on tullut aika paljastaa uusi vuokrahevoseni: Romantika. Romantika on puoliverinen kaunis ja hyvät liikeet omaava tamma. Se toimi ennen kilpailuissa esteillä ja kentässä. Olen noin kolmenviikon ajan sitä vuokraillut ja ollut tosi tyytyväinen kyllä. En oikein tiedä, mitä mun pitäis siitä kertoa. Se on super kaunis mielestäni ja ihanan luonteinen. Sain jopa kuviakin meistä. Samaan aikaan tallilla sattui olemaan Jonna ja Julia, ja Julia ottikin sitten kuvia. Kiitoksen siitä. 


Sitten itse ratsastukseen. Menin ilman satulaa, koska omistajan kanssa niin sovittiin. Ratsastus on vielä hakemistä, koska uusi hevonen. Menin koko ajan käynnissä, paitsi yhdet ravipätkät molempiin suuntiin otin. En sen kummemmin ehtinyt ravissa työskennellä. Ensikerralla pitää kiinnittää huomiota käsiini ja istuntaan vieläkin enemmän. Mulla painuu helposti ilman satulaa mentäessä kädet alas. Keskityin itse ratsastuksessa siihen, että hevonen kulkee oikein päin ja käyttäisi selkää ja takajalkoja.


-Heidi

10 kommenttia:

  1. Ihanaa, että oot löytänyt uuden vuokraheposen! on kyllä nätti, pakko myöntää!! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii on! Olin ihan romuna että miten tätä harrastusta jatkan, mutta nyt löysin tän iahnuuden! Ja jos totta puhutaan ni olin jonku aikaa jo kattellu tota tammaa kuinka hieno se on! :)

      Poista
  2. Haha Romiksel on hyvä ilme nois kuvissa silleen"jee täysiä eteenpäin, mitä sä niistä naruista yrität kiskoa?!" :D ehdin vasta nyt tänne sun blogiin ja täytyy käydä tsekkailemassa :) t. Elina

    VastaaPoista
  3. Moikka ! olen saanut semmosen käsityksen että Romantika on tosi herkkä? :) ainakin mitä oon Korpparis kattonu. Ku annika (oliko elinan isosisko) menee sillä niin hienosti. kivalta näyttää mutta jäi vaan silmiin häiritsemään hepan suupielet :D hih

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elinan pikkusisko ja joo se on tosi hyrkkä ja muakin nuo suupielet häiritsee! Siks oonki ratsastanu kevyemmin, ja välillä se miltä hevonen näyttää ja se miltä se tuntuu ja vielä ilman satulaa ja lomailun jälkeen niin tuo on ihan ymmärrettävää ja kuvat ei kerro koko ratsastusta :) tää oli mun kolmas kerta hevosen selässä ja kirjoitinkin tuolla ylempänä tästä ahaa elämyksestä :)

      Poista
  4. Vieläkö ratsastat tätä heppaa? :)

    VastaaPoista