18 helmikuuta, 2014

Romantika

Olin siis viikonloppuna lauantaina ja sunnuntaina liikuttamassa Romantikaa. Molempina päivinä meni tosi hyvin. Lauantaina ratsastuksen jälkeen juoksutin heppaa vielä ja liikkeet oli tosi hyvät. Joten sunnuntaina otin molempiin suuntaan yhdet tai kahdet laukka pätkät. Ensimmäisen laukan jälkeen tammalle tuli kyllä tosi paljon energiaa. Sai kyllä istua tosi paljon, että mentiin hallitusti. Eipä siinä mitään nostin laukan vaan suoralle, joten sitäkään en muutakun sen 10 metriä ehtinyt työstää. Käynnissä tein vähän sulkua ja hain paljon takajalkoja ja selkää. Ilman satulaa eron todella huomas.


Kuvia oli taas samaan aikaan ottamassa Julia. Kävi hyvä säkä, kun löysin kavereita tallilta heti. Otin myös muutamia ravipätkiä suoralla ja siinäkin sai kyllä istua ettei menty hallitsemattomasti. Huomaa, että nyt on energiaa, mutta kyllähän se nyt rupee purkautuun. Hyvin tuo toppis vinossa noissa kuvissa. Ja tuo mun ranne vamma tossa alempana. Odotellessa seuraavaa ratsastus kertaa!


-Heidi

2 kommenttia:

  1. Ai kamala noi kuvat on ihan rakeisia, mitähän mä oon säätäny et noist tuli tommossia :D Ehkä mä tartteen viel pikkusen reenii tommosten vähän parempien runkojen kaa… :D Mut Romantika on kyllä niin makee!! :)

    VastaaPoista
  2. Haha noi oli siis tosi hyvii mut toi pääkuva jotenki on huonompi vaa :D ja hei oisko viikonloppuna taasen? Ja niin se on hih!

    VastaaPoista