24 marraskuuta, 2013

Pellolla, ekat kuvat Kiristä ja tulevasta

Hei kaikille. Koeviikko näyttää olevan puolessa välissä. Jäljellä enää matematiikka, musiikki ja filosofia. Pääsinkin tänään tallille, joka koituu mahdollisesti mun kohtaloks huomisessa musiikin kokeessa. No tiedänpähän jatkossa olla menemättä. Olen edelleen kipeänä tai ainakin puoliksi. Kurkkuun sattuu edelleen. Eilen oli ENKK (Entisten Nuorten Koulu Kilpailut) Korpikylässä ja mut oli buukattu sinne kuvaajaksi. Eilen oli myös koulupäivä, niin vapaa-aikaa ei riittänyt.
Kuvaajaksi saatiin pellolle Veera. Ja Sitä ennen käytiin kuvaamassa Veeran ja Even koiria, jotka päästettiin irti pellolle. Aika laimeet leikit kyllä oli, kun oon tottunut Wilman borderterriereiden leikkiin. Yleensä koiria saa ettiä kameran takaa. Nyt niitä vaan koitti saada kauemmaksi ja villimmiksi, kun tulivat jalkojen juureen. Saatiin kumminkin muutamat kivat kuvat ja ne kelpasivatkin sitten tänne ja toivottavasti Veerallekkin.
Ratsastuksista sen verran, että saatiin Jerinna ja Kiri. Wilma meni Jerinnalla ja minä Kirillä. Päätettiin mennä aukaseen hanki peltoilut tosin ilman hankea. Käytiin työskentelemässä pellolla, kun ei tuo kenttä ollut kauheen hyvässä kunnossa. Kiri oli aika hauska, en ole sillä nyt kuukauteen mennyt. Tykkään kauheesti näistä suokeista! Jerinna on ehkä kumminkin se josta pidän eniten (tietysti Pokeri on aina kärjessä). Onkin ikävä Pokerilla ratsastamista. Oon ihan ilonen siitä, kun Wilma sillä menee. Wilmalla ei oo oikeen hevosta, koska sillä ei mätsää vissiin Jerinnan tai Kirin kanssa. Jojon jälkeen on vähän vaikeempaa löytää korvaava hevonen. 
  Taivuteltiin hevosia pellolla ja käveltiin aika reilusti. Otettiin muutama laukkapätkä ja ravia sitten vähän enemmän. Hevosille tuli kevyt hiki ja oonkin ilonen siitä, että joutuivat tekemään töitä. Sain mun saappaanvarret Suutarilta niin kehtaa taas ratsastaa. ENKK-kuvat tulossa ja tulevasta sen verran, että blogi saa aivan uuden ilmeen. Olen suunnitellut sitä jo jonkin aikaa. Joululomalla vaihtuu koko järjestys. Uudet Gadgetit ja mallit tulossa. Sitä odotellessa.. Näkemiin!

-Heidi

2 kommenttia:

  1. http://lifeislittlemoments-jek-ki.blogspot.fi/2013/11/ensimmainen.html sulla on mun blogissa haaste ;)

    VastaaPoista