07 lokakuuta, 2012

hyvii hetkii ja harmait hiuksii

Nonni olin tossa lauantaina kokoillan tallilla. Menin Pokerilla kun sen saikku alkaa olla jo lopussa. Olin sitte koko illan tallilla ja jäin tekemää ilta talliaki. Jostain syystä mul ei oikeen tuu tätä tekstiä kunnolla, no ehkä mä sitte jatkan tästä ratsastuksesta. Menin ilman satulaa eka kerta kyllä pokerin kanssa. Se meni ihan hyvin huomas tietenki että ei hevosella oo paljoo ratsasteltu oli aika paljon hakemista ja semmosta. Laitan vähän videooki täst kerrasta. Haettiin Pokeria aika alas, jotta selkä venyis. Harjoteltiin myös siirtymisiä mahollisimman paljon istunnalla ja tasasella kädellä.

VIDEO TULOSSA

Tossa kuva minkä näkösenä sain hepan laitumelta. Syys säät on kyllä mukavia<3



 -Heidi

7 kommenttia:

  1. Eikä, ihanan näköinen heppa ja vähä ootte hyvä pari!!

    VastaaPoista
  2. Heidi, sulle on haaste mun blogissa ! (:

    VastaaPoista
  3. kivan näkönen heppa! kuvista päätellen menee kauniisti, mutta videota katsellessani huomasin aika paljon sahaamista... esimerkiksi ekassa videopätkässä kädet sahaa puolelta toiselle, sattuu ikävästi ponia suuhun ... linkkaile vähän sahaamis videoita vaikka youtubeen ni löydät varmasti uutta tietoa! en tuomitse, enkä dissaa, haluan vain ilmoittaa ja muistuttaa asiasta. Varmaan osaat hommas, mutta vältä kovia otteita ja varsinkin tuota sahaamista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo on tosi kiva heppa ja mulla on ollu ongelmana vähän se että käytän liika ohjaa ja sanon suoraan etten kyllä tätä hommaa osaa. Paljon harjoiteltavaa vielä !

      Poista
    2. ainii piti sanoo vielä että mun istunnan virheistä postaus tulossa :D oon seuraillu videolta nyt aika paljon.

      Poista