14 marraskuuta, 2013

Isäinpäivä ohjelmaa hevosten ja tielle jättäneen Audin kanssa

Hei vaan! Oon edelleen kipeenä ja ei nyt kovin hyvin suju tää parantuminen. Pääsin justiinsa eroon kaameesta kurkkukivusta niin sitten iskee jo päänsärky ja yskä. Ehkä mä ens viikolla pääsen tallille! No kumminkin. Isäin päivänä mä järjestin iskälle paljon ohjelmaa, josta nyt kerronkin.

 Aamusta tehtiin äitin kanssa sille ihana aamupala kakkua ja herkulliset leivät. Seuraavaksi mä lähdin tallille ja isin korttiin olin kirjottanu sille, että auto starttaa klo 13.00 tallille. Sitten se pääs ratsastamaan. Iskä pääs menemään Pokerilla ja ilmeisesti pitikin siitä. Mentiin jopa neljä askelta ravia. Loppujen lopuks iskäkin joutu myöntämään, että ratsastus on urheilua ja se tekee hyvää selän lihaksistolle. Oltiin siis kinasteltu aiheesta jo jonkin aikaa. Kaikki ammattilaiset sanoo, että jos on selkä kipeä niin kannattaa ratsastaa mikäli vain osaa. 
Tallin jälkeen me mentiin syömään kotiin, jossa oli äiti tehny jo ruuan mummin kanssa. Syötiin sitten herkku ruuat suihin ja jatkettiin about klo 15.30 kohti finnkinoa. Olin ostanu mulle ja iskälle liput Selänne elokuvaan. Leffa oli tosi hyvä. Ainakin mun mielestä, kun en tienny mitää Teemu Selänteestä. Iskäkin tykkäs ja se oli mulle pääasia. No lähettiin siitä sitten elokuvan jälkeen autolle ja kas kummaa meidän ihana uskollinen Audi oli päättäny järjestää vähän bonus ohjelmaa. Siitä oli rengas tyhjänä. Se on aikasemminkin reistaillu, mut ei näin. Siitä kuulu sihinä, kun se ilma vaan lähti sieltä. No sitä paikkailtua ajettiin huoltoasemalle ja siitä toiseen mummilaan onnittelemaan ukkia ja näkeen iskän veljeä. Ihana päivä oli! Vaikka mummilta lähtiessä rengas oli taas tyhjentynytkin. Eikun seuraava purkki korjaus ainetta ja ilmaa, siitä huoltsikalle ja himaan.
Voisin tehdä postauksen siitä mitä ton auton kanssa on koettu, hahhah niin moniin eri tilanteisiin se on meidät saattanu. Yllä esimerkki viime talvelta, ei paljon naurattanu, kun ei iso neliveto maasturi eikä traktori saanu sitä ylös.


-Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti