12 maaliskuuta, 2015

TAKAISIN SELÄSSÄ!

Apua arvatkaa mitä. Mä ratsastin tänään. MÄ EN VOI USKOA SITÄ TODEKSI, vaikka aamupäivä olikin melkoinen shokki ja tunnpurkauksien täyttämä. Aamulla oli siis aika Mehiläisessä. Mehiläinen on ollut aina ihan älyttömän kiva paikka esimerkiksi mun ranne operoitiin siellä ja kuntoon tuli. Kuitenkin tänä aamuna, mun lapsuuden unelma murskattiin parilla hassulla lauseella. Mun selkähän on ollut kipeä vuoden 2013 elokuusta ja sen takia on juostu lääkäreissä ja kuvauksissa useaan otteeseen. Aamulla piti olla vihdoin se lääkäri, joka kertoo mulle miten lähden kuntouttamaan mun selkää ja saanko urheilla. No ei siitä sen enempää kuin käteen jäi kyyneleet surusta. Tämä kyseinen lääkäri sanoi mulle etten voi työskennellä ensihoitajana tai poliisina. Molemmat ollut haaveammattina todella pitkään. Lentopallo pitäisi lopettaa ja ratsastusta ei suosittele. Mä en voi sanoa mitään. Ollaan nyt menossa vielä sille viimeiselle lääkärille kuulemaan mielipide asioihin. Selvä on se etten mä aijo mun lapsuuden unelmaa vaihtaa. Mut on luotu auttamaan muita ja työskentelemään hoitoalalla ihmisten kanssa. Siitä mä en luovu ikinä!! 

Kuitenkin tämän päivän ratsastukseen. Sain alleni Hiskin, joka oli aivan loistava. Sama tuttu Hiski kuin aina ennenkin. Ihan kuin olisi kotiin mennyt, kun kipusin selkään. Tuntu jotenki ihan oikealta istua siellä, mikään ei tuntunut vaikeelta eikä edes tuntunut tauko, muussa kuin käsissä, kyynerpäät ja kädet ylös. Samoin muussa istunnassa. Tuo korjaantuu ahkeralla keskivartalo treenillä. Hain Hiskin kanssa ihan vaan hyvää fiilistä ja rentoutta. Halusin sen pysymään mun alla ja kulkemaan pohkeiden ja ohjien välissä. Kuolaimena oli hackamoret enkä ole koskaan kunnolla opetellut ratsastamaan niillä, mutta uskoisin senkin taidon löytyvän. Voi vitsi, kun nostin laukan. Hevonen, joka ei osannut kesällä laukata laukkasi aivan mieletöntä laukkaa. Se oli upean tuntuista isoliikkeistä ja noh heikosti koottavissa, mutta siitä on hyvä aloittaa. Voah mä olin vain suu auki koko laukkaamisen ajan. Niin upeeta se oli. 

Laitan videoon nyt rohkeasti koko pätkät, koska turhaa huijata teitä tai mua itseäni. Tästä on hyvä verrata kuukauden päähän mun ratsastusta ja istuntaa. Oli muuten upea ilma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti