11 maaliskuuta, 2015

Korpikylästä

Tässä Helmi-Maaliskuussa on tullut käytyä useasti Korpikylässä kuvailemassa. Tosiaan tämä mun kaveri Mertsu käy tunneilla Korpikylässä ja siinä samassa mäkin käyn siellä kuvailemassa. Kahdet harjoituskisat kuvattu samoin muutama ratsastustunti. Eipä mitään kummoista. 
   Mun haaveissa olisi päästä tunneille korpikylään, kun pääsen takaisin ratsastamaan. Korpikylässä ratsastin ensimmäiset 9 vuotta mun harrastusajasta. Sen jälkeen vain epäsäännöllisesti. Noora on ollut ylivoimaisesti paras opettaja, joka mua on koskaan opettanut. Ei ole tuntia millä en olisi oppinut jotain. Tässä vuosien varrella on tajunnut sen kuinka suuri merkitys on ollut opettajalla ja ratsastustallilla. Toisaalta olen onnellinen, että olen ratsastanut Korpikylässä sillä silloin se oli parhain vaihtoehto, kun oma hevonen tai vuokrahevonen ei ollut vaihtoehto. Nyt kuitenkin olisin toivonut löytäneeni aikaisemmin vuokrahevosen sillä kaikki vuokrahevoset on opettanut mulle ihan älyttömästi. No parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Heippa, tsemppiä loppu viikolle! (Kuvien laadulle kävi jotain! )



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti