26 helmikuuta, 2013

takki kriisi ja villejä hevosia

Tajusin tänää et hyi miltä mä näytän. mun istunta. MUN TAKKI. ostan heti ku pääsen kotiin nii takin. ei pakko mikää ratsastus takki mut takki kumminki. 
seuraavan aiheeseen. Pokeri. kokeiltiin tänää erilaisia kuolaimia, koska huomenna on valmennus ja en oo menossa siihen kolmipaloilla. pokeri ei kuuntele niillä ollenkaan. kokeiltiin kimblevicejä (?) ja jotain jonka nimee kukaa ei muistanu. No mutta kimblepälälä oli liian kova ainaki alemmassa. ylemmässä kohassa se oli jo parempi mutta pokeria suoraan sanottuna vitutti mennä niin hillitysti. näkyy laukanvaihoissa. (kaks kuvaa). ehkä se nyt oppii kuuntelemaan jos menin noilla tänään ja huomenna kangilla siinä valmenuksessa.
myöhemmin illalla juoksuttelin zetaa. no se ei ollu mitään ruusuilla tanssimista. ei siitä sen enempää.
wilma meni hilmalla tunnilla ja braavo.

-heidi

2 kommenttia:

  1. tossa takissa ei oo mitää vikaa :) näkisitpä minut, mulla vielä paksumpi ja näytän ihan pallolta, mut ei haittaa :) on ainaki lämmin ja tosi hyvä ratsastuksee. ei kukaa kattele miltä sä näytät ... ja toi istunta on mun mielest tosi hyvä! ehkä reiän pari pitemmät jalustimet ois hyvät? istunta vähän kenossa, mut ei pahasti. toki noi jutut aina riippuu myös hevosesta et millanen ratsastaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kommentti! kiitos ! ja joo noi kuvat on vaan onnistuneita. mun istunta tosiaan on kenossa :D huomaa 2kk tauon, mutta tänään oli kunnon istunta tunti ni löyty kunnollinen asento ja ote! ja joo toi pokeri, sen laukan vaihot on semmosii ku se innostuu että nousee kunnolla eestä ylös ja sen jälkeen pukittaa :D

      Poista