18 huhtikuuta, 2015

Paavo

Mun ratsastettavien rinkiin astui vähän aikaa sitten uusi hevonen. Kutsutaan sitä nimellä Paavo. Paavo on oikein ihana, iso ja fiksu poika. On kyllä harvinaista, kun on niin kiltti ja iso hevonen samassa paketissa. Eräs eläinlääkäri omistaa Paavon ja minä auttelen ratsastelemalla ja hoitamalla hevosta. Kerron blogissa Paavosta pintapuolisesti kuulumisia ja miten meidän ratsastelut ovat sujuneet. Mukavaa saada vähän lisäystä hevosrintamaan. Minulle tarjoutui myös treeni- ja kisakäyttöön eräs ruuna, joka saapuu saksasta suomeen kesällä. Sitä tilaisuutta vielä mietin, kun talli johon se muuttaa on vähän pidemmän matkan päässä. Sitten riittääkin niitä ratsastettavia enemmän, kun Pokerikin palaa takaisin. Sen kanssa toivottavasti päästään starttaamaan heA ja Hiskin kanssa jokunen esteluokka. Aika näyttää mitä tuleman pitää. Heippa!


2 kommenttia:

  1. Tällä Paavolla on ihana ilme! Mä tunsin muutama vuosi sitten erään vanhan puoliveriruunan jolla oli ihan samanlainen ilme, se ei olis tehnyt pahaa kärpäsellekkään vaikka olikin vähän höpsö välillä :) Mun kokemuksella isot ruunat on aina tosi kilttejä, tammat on sitten eri asia... Ne kun tuppaa olemaan vähän omalaatusia pienemmässäkin koossa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on ihan mielettömän ihana! Ja joo nuo tammat osaa olla vähän noh, tammoja. Tuli tänään huomattua se Aadan kanssa, kun kaikki oli sille niin kauheen ällöttävää! Se käyttäyty huonommin kuin orit! :D

      Poista