24 heinäkuuta, 2014

Suljen silmät, kuvittelen et lennän

Helou! Tässä kuvia kaikesta mitä viime postauksen jälkeen on tapahtunut. Pientä selitystä annan nyt. Elikkä mun kaverit lähti ulkomaille ja mä sain hoiviini tommossen ihanan puoliveritamman. Sitä olen nyt liikuttanut viime sunnuntaista saakka ja mulla on ollut kuvaaja jo kolmesti mukana. Kunniaa mun siskolle. Sitten olin eilen illalla ridaamassa vielä tunnilla korpikylässä. Pokerilla oli maailman parhain kankitunti. Hyppäsin Jerinnalla takaisin Hennalaan kisojen inspiroimana. Kokeiltiin seuraavana iltana myös Jerinnalle kankia ja kyllähän se mut koville laittoi, mutta NAILED IT. Sairaalassa olen taas ravaillut olan takaa. Eilen oli semmonen operaatio aamusta, johon mä en enää ikinä halua mennä, vaikka puolen vuoden päästä pitäiskin. Sen jälkeen mahdollisesti vuosittain jonkun aikaa. Jokaisesta tapahtumasta ja ratsastuksesta tulee postaus, kunhan voinniltani jaksan. Heippaheips.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti