13 tammikuuta, 2014

Taas näppäimillä toivottavasti viimeisen tauon jälkeen

Joo siis koneeni sammui tuossa viime keskiviikkona uudelleen ja päätin sitten astua  Omena Grouppiin ja iskeä koneen heidän käsiinsä. Tänään sainkin ilouutisia ettei mitään ollut poksahtanut rikki ainoastaan jokin virta hommeli oli sekaisin. Hyvä etten itkeny ilosta. Jos jokin olis ollut poksahtaneena niin hintaa korjaukselle olis tullut melkeen se 1300€ jaiks!!


Mutta nyt mistähän alottaisin. Ensinnäkin: Olin toisellakin tunnilla korpikylässä. Minulla on kiikarissa nyt kaksi vuokra hevosta joista toinen on super makee pv-tamma ja toinen raaka lv-ruuna. Niistä lisää kunhan asiat varmistuu.


Olin kuvaamassa siis okeroisten kisoja sekä korpikylässä koulutuntia, joka oli kuin kouluvalmennus kaikki menivät niin hienosti. Itsehän ratsastin Ladylla ja Admiralilla. Molemmat meni hyvin. Ladylla sain hypätäkkin pikkusia ja se oli muutenkin tosi mukava hevonen.


Mun broidi tulee Taiwanista torstaina ja loppuviikko onkin sitten broidin ja sen ystävän totuttelemista suomeen. Oon myös justiinsa hoitamassa mun kesätyö hakemuksia etiäppäin niin tulee kesälläkin sitten jonkun näköistä tuottoa. Teen aiemmista päivistä postausta kuhan saan kuvat koneelle, kun kone on ollut mulla vasta 4h. Sori sekava teksti mutta oli pakko päästä jotain edes päivittämään :) .

-Heidi

3 kommenttia:

  1. ooo hyvä et sait sen toimii!! :-)

    VastaaPoista
  2. älä muuta sano!! olisin niin dead jos en olis saanu! :( :D:D kuvia tulossa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uskon!!:-D ja ihanaa! vaik en usko et meist ees on yhtää julkasukelpost matskuu

      Poista