06 joulukuuta, 2013

Annan tilaa nyt muille

Hyvää itsenäisyys päivää! Olin viimeviikolla tunnilla Korpikylässä. Tunti meni ihan kamalan huonosti. Mulle ei oo pitkään aikaan sattunu hevosta, jonka kanssa ei ole toiminut juttu. Pokeri on ehkä ainut, mutta sen kanssa tiedän aisoiden lopulta toimivan. Menin Umonalla ja en saanut sitä toimimaan missään muussa askellajissa paitsi laukassa. Olin vielä 1,5h koulutunnilla. En ymmärrä. En vaan osannut yhtään. Ärsytti ihan tajuttomasti ja ärsyttää vieläkin. No opin onneks hevosen kaulan ja lavan kanto lihasten paikan ja tunnistamaan milloin ne näkyy. 
Mä en tiedä miten mä enää jatkan ratsastusta. Rakastan tätä lajia enemmän, kuin mitään muuta. Raha. Se pilaa tän kaiken. En enää pysty menemään Piian hevosilla ilman, että maksan niillä. En halua asian olevan niin. Ajattelin, että pitäisin taukoa Multamäeltä ja annan Wilmalle tilaa päästä tekemään asioita hevosten kanssa. Yleensä mä oon aina tekemässä kaikkea ja menemässä Pokerilla tai jollain muulla tosi kivalla. Toivon, että Wilma pitää siitä ja pääsee nyt tekemään kaikkea kivaa. En haluaisi luopua Pokerista.

-Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti