06 lokakuuta, 2013

Peruuntuneet kisat, uusi ihana kypärä ja hyvästit hevoselle



















Mulla on kyllä maailman huonoin tuuri! Pokeri oli toissayönä sisällä, syystä että!? Ja tunnetustikkin Pokeri ei oo ollenkaan karsina hevonen. Se kutoo ja riehuu karsinassa, hyppii pystyyn ja ei tykkää ollenkaan olla karsinassa. Sitten eilen se sai uuden tarhakaverin, MIKSI JUURI EILEN? Ja se onnistuikin sitten riehumaan aika tehokkaasti ilmeisestikkin, koska eilen kun olin menossa tekeen kisoihin valmistelevaa treeniä niin huomasin heti ensimmäisessä ravipätkässä, että kaikki ei ole kunnossa. Pokeri ontu sen oikeaa etujalkaa. No ei muutakun alas selästä ja tutkimaan jalka. Ei mitään ulkosia merkkejä haavoja ym. ei turvotusta tai kuumotusta. Veikkaan, että oikea lapa on revähtäny. Se on ollut aikaisemminkin jumissa justiinsa tarhassa riehumisesta. No Pokerille vähän aikaa vapaata ja takaisin toimintaan.

Sain perjantaina mun unelmien täyttymyksen nimittäin gpa:n. Gpa Classic tietääkseni. Tilattiin se Portugalilaisesta nettikaupasta ja kuljetukseen meni kaksi päivää! Ihan huikeeta. Oon aina haaveillu tommossesta super kypärästä ja nyt mä sen sain! Pääsinkin tänään sitä jo kokeilemaankin. Toisena asiana ostin kisoja ja tulevia kuljetuksia varten kuljetussuojat Pokerille, mutta niitä ei sitten päästy käyttämään. Ostin ne AgriMarketista ja samalla toin biotiinia pokerin harjan ja kavioiden hoitoon.

Sitten vielä suru-uutisia. Jojo lähtee. Se on myyty ja vaihtaa kokonaan tallia. En tiiä miten tän ottais. Toisaalta oon onnellinen, että se pääse pois tunneilta ja voi olla uhden ihmisen kanssa. Jojon luonne ei oikeen oo tuntiheppamainen. Ikävä tulee olemaan kova ja kirjoitankin Jojosta vielä postauksen.

-Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti