04 lokakuuta, 2013

Maneesilla esteitä

Maneesilla käytiin siis keskiviikkona. Haluttiin treenata pikkasen sunnuntain estekisoihin, jotka näyttäis vielä olevan sisäkisat. Itse olin Pokerin kanssa ekaa kertaa maneesissa ja kokemus oli kyllä melkoisen hauska. Ensinnäkin ovi, joka avautu sähkösesti ylöspäin niin oli aivan kauhee juttu. Pokeri katto vuorotellen mua, piia ja ovea ilme hevosella näytti justiinsa siltä, että "mikä toi on? oikeesti! kertokaa nyt hemmetti joku!?" No siitä kun oli selvitty niin esille tuli kahden maneesin välikäytävä, maneesin katsomo ja lantasaavit. Ei Pokeri kyllä tätä helpoksi tee. Sen ravi oli alkuun todella lennokasta ja ylöspäin suuntautuvaa. Mä en saanu melkeen mitään kontaktia Pokeriin, vaan palloiltiin ympäri maneesia. Onneks laukat pelasti tilanteen. Parit kunnon pätkät ratsastusta niin heppa oli jo mukana. Hypyt meni tosi lennokkaasti. Pokeri imi ihan tajuttoman paljon esteelle ja siinä ei paljoo kyselty mennäänkö vai ei. Pari kieltoa tuli, mutta niistäkin selvittiin. 
Nyt kun meen kisoihin niin pitää muistaa rueta heti esteen jälkeen ratsastamaan. Jään helposti lööbaileen ja olen onnellinen ylitetystä esteestä. 

Mulla on muuten huippu uutisia!! Ens postauksessa sitten ;) jotku Instagramissa mua seuraavat tietävätkin jo tahtihetkia_blog

-Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti