21 lokakuuta, 2013

Korpparin kisojen kuvausta

 Olin tossa muutama viikko sitten kuvaamassa Korpikyläs estekisoja, joihin siis mun piti itse osallistua. Oon kokonaan unohtanu jakaa teille näitä kisakuvia. Ensimmäistä kertaa olin uudella kamerallani kisoja kuvailemassa ja tykkään kyllä lopputuloksesta. Tältä viikonlopulta saatte videopostauksen, toivottavasti nopeasti, mutta Wilmalla olisi muutama puhelimella otettu video, kun mulla ei oo ikinä luuria mukana eikä siinä ole täys HD kuvausta. Tästä lähtien tyydyn antamaan teille vähän huonompilaatuisia pätkiä, kun muuten nää tulee pari kuukautta myöhässä. Laitan parit mini videot huomenna, joita on tullut siis puhelimella kuvailtua ja maastosta te saatte myös videopostauksen.

-Heidi

2 kommenttia:

  1. Oisko sulla kuvia pienemmistä luokista? Meidän radasta? Ottaisin mielelläni vastaan jos löytyy :)

    http://tiiajamaistro.blogspot.fi/2013/10/korpikylan-seuraestekilpailut-6102013.html

    VastaaPoista