10 tammikuuta, 2013

Onni onnettomuudessa toi on vielä paikallaan.


Sain tänään aamulla noin kello 12 soiton mun iskältä että mun pitää mennä lääkäriin takasin. Kysyin, että no minkä ihmeen takia. Iskä sitten vastas että joo sun kätes on murtunu. Mietin siinä sitten hetkenaikaa että mitä ihmettä. Mä oon pelannu lentopallo (tosin itku kurkussa ja särkylääkkeillä) ja ratsastanu (Kevyt suisella hevosella). Iskä vielä sano että ei sun tarvii lääkärii mennä että ei siinä mitään vikaa oo. Eka lääkäri sano että oota kaks vikkoo jos on vielä kipee tuu takasin. Viikko pelaamatta ja rasitamatta. No sen jälkeen ootin kolme viikkoa ilman rasitusta paitsi kolmannella viikolla ratsastusta ranne tuen kanssa. No kipu vaan lisäänty ja takasin lääkäriin. Lääkäri oli ihmeissään mikä tässä voi olla ja laitto onneks röntgen kuvii, käden lastaa ja labraa. No nyt tuli tieto tästäkin onneks tulehdus arvot oli normaalit ettei oo mitään suurempaa. Onni onnettomuudessa murtuma oli ihan kohallaan ja muutama viikko kipsissä ja kontrolli käynti. Lääkärit vaan sano että oon kyllä tosi sisukas tyttö jos olin pelannu lentopalloakin. Ei sitä oltu sillon kielletty ni tietysti mä pelasin.

Nyt vaan valokuvausta ja chillailua.

-Heidi

2 kommenttia:

  1. mitä sulle kävi sillo alunperin et toi murtu ;o ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei sitä tiiä, joskus lenttis harkoissa oon varmaan kaadunnu ja sitte uudestaa ja se on menny sitte i don't know :(

      Poista