21 tammikuuta, 2013

haaste osa Heidi


Sain Erpalta haasteen :)


Haasteen säännöt:
-kerro 11 faktaa itsestäsi
-vastaa haastajan 11 kysymykseen
-keksi 11 uutta kysymystä
-haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
-kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät

11 faktaa minusta
- mun käsi on murtunu
- vielä kuukaus nii pääsen ratsastamaa
- meen lukioo ja se pelottaa
- rakastan pokeria
- Piia on mun idoli
- En puhu aamusin
- valokuvaus on mun elämä
- must tulee ensihoitaja
- oon kenttäratsastaja ja tuun aina olee
- talvi on pyllystä
- mun kone on rikki

Kysymykset:


1. Missä alotit ratsastuksen?
Korpikylässä

2. Miksi aloitit juuri ratsastamisen?
Käytiin äitin kanssa hevos puistossa ja mun mummulla oli heppa. Oon aina ollu heppa tyttö. Oon aina leikkiny hevosilla ja piirtäny niitä

3. Haluiaisitko/onko sinulla oma poni/hevonen?
Mulla on puoliylläpito heppa perjaatteessa (vähän epäselvää)


4. Asia minkä haluisit kokea hevosen kanssa?
Haluun viiä Pokerin uimaa XD se varmaa pelkää vettä..

5. Oletko kisannut ratsastuksessa?
jep


6. Entä aiotko kisata tulevaisuudessa?
jep

7. Millainen on mielestäsi kiva/hyvä talli?
Hyvä ilmapiiri, siistit tilat, mieluiten ei hirveen iso, maneesi, hyvä hoito ym., luotettava henkilökunta

8. Oletko hypännyt maastoesteitä? Jos et, haluisitko?
jep olen

9. Kuinka pitkä olet?
162cm

10. Minkä kokoisia kenkiä käytät?
38-40

11. Lempiväri?
kaikki iloset 

Kysymykset haastetuille
1. Kauan oot ratsastanu?
2.Missä alotit?
3.Miksi juuri ratsastus?
4. Jos oot kisannu nii mitä luokkia?
5.Tyhmin tekemäsi asia hevosten kanssa?
6.Onko oma hevonen?
7.Lempi heppamerkki?
8.Lempi rotu?
9.Korkein hyppäämäsi este?
10.Kenellä hyppäsit?
11.Lempi varustuksesi hevoselle?

Haastan
Eevan ja Reetan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti