03 tammikuuta, 2013

Kankia, hannoverilaista, satulattomuutta, valokuvausta ja sairaslomaa


































Nonni nyt oon saanu kuvat tästä alkuviikosta. Oltiin wilman kanssa viikolloppu tallilla. Kuvailtiin tosi paljon ja mä menin  lauantaina ja sunnuntaina Pokerilla. Lauantaina menin ilman satulaa pelkällä hannoverilaisella turpahihnalla, Piia piti mulle ja Wilmalle tunnin. Wilma ratsasti Hilmalla. Wilman mukaan niillä ei menny hyvin. Mun mielestä siellä tuli kivoja pätkiä, mitä ehin siis kattomaan. Pokeri oli kyllä tosi hyvän tuntunen, kun oon tolla turpahihnalla jo muutamaan otteeseen mennyt. Silti ei ollu parhaimmillaan, koska harjotus ei oikeen verryttänyt sitä, jonka seurauksena kokotunti oli aika jäykkää meininkii.

Sunnuntaina sitten Mä menin kangilla Pokerin kanssa ja Wilma meni Jojolla ilman satulaa perus suitsilla. Pokeri oli ihan loistavan tuntunen. Oon melko tyytyväinen tuntiin, mutta ensi kerralla mun pitää olla vielä tarkempi mun ratsastuksesta että pokeri kulkee oikeassa muodossa lähes kokoajan ja, että laukan vaihon jälkeen en anna Pokerin vaan liihottaa ja repii päätä. Harjoitusta harjoitusta. Wilman tunti ei mennyt taaskaan sen mielestä hyvin. Musta se meni ihan hyvin on noilla kahella parempiakin päiviä ollut, muuta ei ne huonoja nyttenkään ollut! Jojolla on super vaikee tehä väistöjä sillon kun se on sillä jästipää tuulella, kuten nyt. Onneksi loppua kohden niillä kahella parani ja Jojokin meni aika kivasti.

Ja toi sairasloma koskee mun kättä, joka on edelleen kipeä. Se on nyt jonkun aikaa lastassa, kun kävin tässä eilen lääkärissä. Ensi viikolla on sitten röntgeni ja verikokeet. Näillä näkymin mä hoitelen tota kuvaamista ja meen varmaan pokerilla istunta harjotuksia piian kanssa eli ilman satulaa ja suitsia ihan käynnissä ja ravissa istunnalla ratsastamista.

- Heidi 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti