30 kesäkuuta, 2013

Auringon laskun alla uudella tuttavuudella ja parhaan ystävän kanssa


Tässä kuvia perjantailta. Heh vähän myöhässä, mutta syystä. Oon nyt perjantaista eteenpäin ollu tallilta kotona vasta yhdentoista jälkeen. En ole siis jaksanut/ehtinyt postata tarkempaa postausta.
Mutta nyt asiaan. Perjantaina mulla ei pitäny olla hevosta, kun yhtäkkiä olikin Taika niminen suomenhevonen. Taika on 6-8 vuotias entinen ravuri, jolla ei oo kauheemmin ratsastettu.
Taika oli tosi vaikee saada rauhottumaan ja kuuntelemaan, mutta monien yritysten jälkeen sekin onnistui. Piia piti meille siis tuntia jossa me pyörittiin pääty-ympyrällä taivuttamassa hevosia. Wilma meni Tellalla ja kuten yleensä tosi hyvin. Tella taipu mukavasti ja Wilmankin istuntaa päästiin suoristamaan. Tunnin lopuksi mentiin vielä pellolla tykittelemään. Se oli ihanaa.
Päivällä mä kuvasin Veeraa ja jippeä, kun nekin kävi pellolla.
Kiitos teille, huomenna tulossa lisää postausta viikon lopusta.
JA UUSI OUR DAY!

-Heidi

4 kommenttia:

  1. Ihania kesäkuvia, ykkönen ja nelonen mun lempparit :) jee ourday!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :D ja haha tää on aika mielenkiintonen our day :D

      Poista
  2. aivan mahtavia kuvia:o tosi hyvin otettu, valotus ja kaikki kohdallaan! ja blogi muutenkin hyvä:) liityin lukiajksi!! mun blogii saa käydä vilkasemassa: http://nnnooorrrdddeeemus.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. kiitos! ja piialle sattu hyvät säädöt ja mä oon muokannu noita aika paljon 😃 mä käyn vilkaseen!!

    VastaaPoista