08 kesäkuuta, 2013

hulluja päähänpistoja ja kovaaa menoa


... mutta mulla ja Tellalla laji vaihtu lennossa sukellukseksi!
Veeralla ja Jojolla suju loppuun asti hyvin...


doddii, homman nimi oli siis nyt talkoot. Oli super kivaa. Me maalattii uudet puomit, ja sitte kentälle ja osiin tarhoihin tehti uudet aidat. Mää olin siinä maalailemassa puomeja, ja siinä sai kyllä käyttää luovuuttaan. Meille synty pari ihan perus puomia, sini-valkonen ja puna-valkonen. Mutta sitte nää meijän speciaali puomit oli sateenkaari ja seepra. Tuli kyllä ihan loistavia puomeja, vaikka itte sanonki. No me päästii myös testaamaa uutta laajennettua kenttää ja uusia puomeja. Mä hyppäsin Tellalla ja Veera Jojolla. Oli niin hyper kivaa! Tella oli ihana kun se oikein innostu! Meillä oli yks okseri uralla, sitten pysty halkasijalla ja vielä pysty ja kavaletti linjassa uralla. Veeralla ja Jojolla meni toosi hyvin, eikä mulla ja Tellalla menny yhtään hassummin. :D Nii ja pääsin muuten ajamaan mönkijääki, ekaa kertaa elämässäni! Lanasin kentäl sillä, ja must tuntuu et mikää ei oo ikin ollu nii hauskaa, ku me naurettii vaa koko ajan, ku en oikee osannu kääntää sitä! Muuta mulla ei ollukkaa, nyt en oikee tiiä milloin meen tallille seuraavan kerran, ehkä maanantaina! :D

-Wilma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti