06 kesäkuuta, 2013

uus vauva


Heips! Tänää pyöräilin tallille ja ratsastin Tellan. Taivuttelin neitiä toosi paljon käynnissä ja ravissa, ja sitte otin molempiin suuntii muutamat laukannostot. Oli niin kamalan kuuma, etten viittiny tehä enempää. Kaikki oli kadonnu tallilta ihan kokonaa, nii en saanu valitettavasti ketää kuvaamaa.
Sitte ku olin hoitanu tellan nii suuntasin kuvaamaa ruunia. Ruunat vaa lekotteli, eikä vaivautunu tekemää mitää.. No sitten tammojen laitumella alko tapahtuu. Eilen tallille oli tuotu uus tamma varsa, ravuri. No se oli ollu yksin laitumella, eikä se ollu viihtyny, joten se siirreettii muitten tammojen kans samalle laitsalle. No eihän noi muut tammat siitä välittäny kamalasti, etenkää Disa. Disa oli aikas mahtava näky, kun se vyöry ton varsan perässä, kun se ajo sitä pois. Ei kuitenkaa tapahtunu mitää vaarallista, koska toi varsa oli kyllä ihan super nopee! Mutta siinähän mä sain sitä kuvattavaa sitten, ku olin just valittanu et ruunat on niin laiskoja! :D
Toi varsa on niin yli söpö :)) Se oli nii rohkee, aina ku se ajattii pois nii se käänty ympäri ja hiiviskeli takasin lauman luo! No ehkä noi muut tammat päästää sen viel laumaasa! :D
Muuta mulla ei sitten ollutkaa. Huomenna oon menossa yöks tallille, nukkumaan asuntoautoon, ja sitten lauantaina on talkoot! Mut nyt se ois adios!

-Wilma


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti