01 heinäkuuta, 2013

Uusia hevosia uusien perään, kouluvääntöä, esteitä


Nyt on viikonlopun kuvasaldo siinä. Mulla alko tänään kesätyöt, joten our day voi tulla (tulee) myöhässä.
Viikonloppuna meillä oli lauantaina kaksi tuntia. Ensin este tunti, jossa mä menin Yolandalla ja Wilma Tellalla. Tella ja wilma hyppäs korkeimmillaan jtn 75-80? ja meni tosi hyvin! Alku tunnin nenällään käymisen jälkeen tella oppi hyppäämään enemmän ylöspäin, joten hypyistä tuli paljonpaljon parempia.
Minä ja Yolanda mentiin 80 ja 90. Yolanda oli mulla nyt ensimmäistä kertaa ja ihme kyllä meillä menin yllättävänkin hyvin. 
Kaks kieltoa ja siinä kaikki. Tietysti huonoja lähestymisiä oli, mutta hevonen on vasta 6 joten ei pidä liikaa vaatia.
Toinen tunti oli koulutunti mä menin Pokerilla ja Wilma Taikalla. 
Pokeri oli uskomaton. Laitoin nyt noi mun ostamat kamat. Eli korvahuppu ja satulahuopa. 
Laitoin vaihteluks pelham-kuolaimet ja ne toimikin tosi hyvin. Pokeri ei painanu kädelle vaan kulki oikein päin, ja hevosta pysty kokoamaan ja tekemään ihan mitä vaan.
Videot on loppu tunnista, joten pieni väsymys jo näkyy.
Tunnilla tehtiin väistöjä, jotka suju loppua kohden paremmin.
Sunnuntaina oli tunti ja mä menin Pokerilla sekä Wilma Tellalla. Molemmilla meni tosi hyvin. Tehtiin kulmia ja kauan tehtiinkin.. 
Mutta joo en nyt selitä siitä tunnista sen enempää 
annetaan kuvien kertoa meidän puolesta.

-heidi

2 kommenttia: