07 huhtikuuta, 2013

vielä viimeisen kerran sä oot mun





  
suru uutisia.. Matti lähtee. teen vielä erikseen postauksen siitä ja meijän ajasta. näin on parasta. 
no tänään vika päivä ennen lääkärii ja halusin päästä hevosen selkään, ku matilla ei voinu mennä nii menin mertsun jälkee nopeesti pokerilla. pokeri pelasti mun päivän. mun pitäis ymmärtää et joskus tulee huonoi hetkii ja niist päästää yli. pokeri on sen mulle opettanu. se on mun elämäni hevonen. mutta wilma rupee meneen sillä nyt niin taitaa mun ratsastukset jäädä. hilmalla mä en käden takia voi mennä ja no Jojo on toinen, mutta se on aina wilman. ne on täydellinen pari. no seuraavaa hevosta ettimään. josko joku ihana yllättää mut. oisin niin halunnu että matti ois terve ja se vois jäädä.

-heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti