21 huhtikuuta, 2013

Haaveilua ja päätöksiä


 No nyt on tullut taas kevät ja mulle se tarkottaa ratsastus varusteiden päivittämistä kesää varten. 
Ens sijainen asia on kypärä. Mulla on nyt Halorider ja se ei todellakaan oo mikään paras kypärä kesälle. ( 3 kesää sillä menty ) se hiostaa todella paljon ja mun otsa menee kesäisin aina tosi huonoon kuntoon. 
Joten nyt me ollaan ostamassa mulle asteen parempaa kypärää. Ois tarkotuksena hommata GPA tai Charles owen. 
Toinen asia on takki. Mulla on ollu 2 kuukauden sisään 2 samanlaista takkia. Molemmat on hajonnu jotenki käsittämättömästi. Eikä ne istu mun päälle eivätkä sovellu kevät käyttön, koska molemmat on toppatakkeja. No sovittiin porukoitten kanssa että mä maksan osan tommosesta paremmasta takista/toppaliivistä. Toivotaan että kaikki menee suunnitelmien mukaan.

-heidi


2 kommenttia:

  1. kypärist vaa et owen on kun sauna kesäsin, se hiostaa vielä enemmän kun halorider :D gpa vois kyl sopii sulle :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei kiitti! mäki mietin ku siin ei näy eikä oo mitään tuuletuksia ni ehkä toi gpa on parempi :D

      Poista