21 huhtikuuta, 2013

olit unelma, joka lähti taivaaseen


Tänään 21.4.2013 hevonen nimeltään Masquerace lähti vihreämmille laitumille.
Nyt on tasan kuukausi siitä, kun Matti meille tuli.
Näihin aikoihin mä tulin kotiin ikionnellisena siitä, että mulla on hevonen.
Mä muistan sen koko auto matkan. Oltiin molemmat piian kanssa ihan ymmällään siitä 
miten hyvä säkä meille oli käynyt, kun löydettiin tommonen hevonen.
En ois ikinä uskonu, että Matista ois tullu näinkin hyvä niin lyhyessä ajassa.
Kiitos kaikesta.
olet aina ensimmäinen hevoseni.
Rest In Peace.

-Heidi

Huomenna saatte videon meistä.

8 kommenttia:

  1. ai siis tää oli sun oma :o ? mä luulin et tääki on sen joka omistaa poksun ja ne et sä vaa hoidat ja liikutat tätä :D no mut harmi et kävi näin, tsemppii !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää oli mun ja piian molempien. en ehdi pitää omaa hevosta niin oli parempi ottaa puoliksi.

      Poista
  2. Ihan kauheeta että kävi näin... Meilläkin on mulla viis vuotta olleen hepan lopetus 26.7 edessä ja en ees osaa kuvitella sitä surun määrää... Paljon tsemppiä sulle :c <3

    VastaaPoista