05 toukokuuta, 2015

Linkatut blogit

Hei taas. Tänään tulee mun suosikki linkatut blogit. Valitsin vain kaksi ykkös suosikkia, koska linkattujakaan ei ollut niin paljoa. Blogit eivät ole paremmuus järjestyksessä ja valittu ihan mun oman mielipiteen perusteella. Eli jokainen blogi on hyvä omalla tavallaan. Mä pidän tämän tyyppisistä blogeista, jotkut eivät. Ihan maku kysymys. Sitten tähän alkuun vielä blogeja, jotka olivat hyviä mutteivät päässeet ihan kärkeen.
http://tiia-soldier-on.blogspot.fihttp://suomalaistasisua.blogspot.fihttp://mkriding.blogspot.fihttp://teamjo.blogspot.fi





"Hei ja tervetuloa blogiini! Täällä siis innokas bloggaaja kertoo elämästään, jonka aihealue hyppää lifestylestä heppailuun (ja siinä välissäkin on aika paljon asiaa..hehe). Elämäni on suurimmaksi osaksi pelkkää heppaa ja tallia, mutta ei heppaihmisetkin pääsevät kivasti tunnelmaan mukaan. Yritän kuitenkin kertoa mahdollisimman monipuolisesti arjestani, täytän postaukset tuhansilla kuvilla ja pyrin kirjoittamaan oikeakielisesti ja monipuolisesti. Tavoitteena on myös täyttää blogia erillaisilla erikoispostauksilla ja videoilla."

Here and now- blogi oli heti ensisilmäyksellä tosi mielenkiintonen, eikä mun tarvinnut kahdesti miettiä kuuluuko se mun suosikkeihin. Blogissa on selkeä etusivu, josta löytyy linkit kaikkialle ja lyhkäinen esittelyn pätkä. Se on iso plussa, joka munkin pitää korjata. Plussaa tulee vielä hyvistä kuvista! Kuvaajana kiinnitin huomion heti kivoihin ja hyvälaatuisiin kuviin.




- Olemme Janina (17) ja Liisi (19) Etelä-Suomesta. Blogissamme pääset seuraamaan arkeamme ratsastuskoulussa ja yksityisten hevosten parissa. Postausta tulee mahdollisimman usein, toivottavasti viihdyt sivujemme parissa :)

Teardrops on kahden mun kaverin blogi, on pakko myöntää näin heti alkuun. Mutta se ei kuitenkaan vaikuttanut mun päätökseen ja sen varmasti huomaatte tekin. Blogi kertoo siis kahden pääosin ratsastuskoulussa ratsastavan nuoren hevoselämästä. Mun mielestä on tosi mielenkiintoista lukea ratsastuskoulu blogeja ja tietysti saman tallin blogia. Nimittäin Liisin ratsastettava Tähti majailee Multamäellä samassa laumassa Väiskin kanssa. Blogissa on upeita kuvia ja saan itse ainakin inspiraatiota omaan kuvaamiseen sieltä. (kiitos Janina!!) Kaiken lisäksi molemmat on taitavia ratsastajia, joten analyysejä ratsastuksesta on kiva lukea.

2 kommenttia: