25 maaliskuuta, 2013

mistä mua rankastaan ja kuka mua rankasee



 hip hei vaan.. magneetti kuvien lausunto tuli tänää..
sanon nyt suoraan, mutta vittu mulla menee hermot tämmöseen. 
lausunnossa (jonka mun täti(sisätautilääkäri) yritti tulkata(vaikkaei oikeen osannu) sitä meille) lausunnossa siis lyhyesti annettiin ymmärtää että mun kädessä on jonkin sortin repeämiä ja turvotuksia sekä siellä on ollut murtuma ja joku asia jota me ei tiedetä on epäselvä. näiden lisäksi lausunnon lopussa lukee kolmiorustovamma. ihan helvetin kiva. oon nyt taas koskematta lentopalloon ainakin kaks viikkoa kunnes mä meen käsikirurgille.. 
okei tää kuulostaa pieneltä sen Josen kuoleman sun muiden juttujen ohella mut tää on mulle tärkee asia. kaikki mistä mä pidän ni viedää taas. ja olin just saanu masan piian kanssa ni siltäki puuttuu kenkä jota ei voi laittaa koska sen selkä on niin pahasti jumissa.
mutta elämä jatkuu niinkun ennenkin!

ja joo ne jotka lukee mun lifestyle blogia lukee saman postauksen sielläkin. mutta aattelin vaan infota enkä eritekstejä kirjottele.

-heidi



2 kommenttia: