23 maaliskuuta, 2013

Luottamuksen hakeminen

tästä me lähetään ja kehitytään.

 kuten eilen kerroin tänään oli vuorossa pyöröaitauksessa työskentelyä. no piia oli tietysti siellä ja mä kuvasin. jonkun aikaa piia haki kontaktia mattiin ja sieltä se tulikin. pyörön jälkeen mentiin kentälle jossa mäkin pääsin toimiin. ensin piia taas koulutti kulkemaan narussa ja seuraamaan. sen jälkeen mä menin venyttelemään ja ns. leikkimään matin kanssa. 
kyllä tosta vielä hyvä tulee! vaikka nyt ei oo lihasta niin sitä tulee ja luottamusta.

mun pitäis joskus kirjottaa ihan asia tekstiä luottamuksesta hevosen ja ihmisen välillä, mutta nyt vaan ei pysty. ja tiedoksi tästä viikonlopusta on tulossa videota!

huomenna mun kaveri mertsu on tulossa kokeilemaan josko se alottais vuokraamaan multtikselta heppoja ja käymään mun ja wilman seurana siellä kerta viikkoon. en malta oottaa!

Osallistuin resuella nimisessä blogissa arvontaan! TÄSTÄ ARVONTAAN!

-heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti