14 syyskuuta, 2013

Siinä Täytyy Olla Rakkautta, Siinä Täytyy Olla Unelmii

 On toi Pokeri kyllä uskomaton. Välillä sitä miettii voinko mä olla näin onnekas. Mitäs jos kaikki valuuki mun sormien läpi pois. Ei. Mä elän hetkessä. Onhan tässä vikaakin. Pokeri ei osaa hypätä hirveen hyvin. Max. 90-100->? Mut kaikki tää mitä mä voin tehä on ihan uskomatonta. Me alotettiin viimekesänä estekorkeudesta 40cm ja tänä kesänä hypätty 105cm. Tosin ei puhtaasti. Puhtaasti mentiin 95cm. Kyllähän sen näkee, että toi on kehittyny. Kattokaa vaikka vanhoja postauksia. Laukka on ihan erilaista ja kaikki. Oon vaan niin onnellinen.

Tänää mä menin Pokerilla ja mun kaveri Donna oli kuvaamassa. Piia palas eilen koululta, joten kaikki tavarat oli ihan missä sattuu. No hetken etittyäni tavaroita sain ne hepan päälle ja kentälle. Alkuun mun ajatus oli, että teen laukkaväistöjä ja sulkuja ja sama ravissa. Tosin suunnitelmat muuttu, kun nostin ravin. Pokeri oli melko jäykkä ja juoksi tosi paljon alta pois. Oli jopa tahditon välillä mun mielestä. Mutta en sitte vaatinu sen enempää, muutaku taipumista ja hitaampaa tahtia niin ihan hyvin se meni. Lopussa tein vielä pikkuset pätkät sulkuu laukassa ja that's it. Tämän jälkeen mentii Donnan kanssa sen hevosen luokka seuraavalle tallille. Mutta siitä lisää huomenna.

-Heidi

2 kommenttia:

  1. ihana blogi ja ihana tää hevonen! Miten pokeri toimii muuten nivelellä/meetkö usein ihan normi nivelkuolaimella? :)

    VastaaPoista
  2. Pokeri on vaikeempi saada toimimaan noin hyvin tai no ei se tässä vielä erityisen hyvä ollut, mutta kumminkin. Meen normaalisti nivelellä, mutta välillä jos haluu tehä haastavampia juttuja nii sitte pelhameilla tai kangilla. Nivelel se tuppaa tulee kädelle kovaks ja juoksee alta. Kiitos!!

    VastaaPoista