18 toukokuuta, 2013

WARNING! LOT OF PICTURES!


Woopwoop! Kohta kesäloma! Olin tänää tallilla käymässä ekaa kertaa 2 vk. Oli ihanaa, paitsi oli hirvee hinku hepan selkää. Mä kävinki Disan selässä ja menin yhellä kädellä. I'm Cowboy. No ei vainee. 
Meiksi aikoo mennä puolentoista viikon päästä kunnolla ratsastaa. Laitan käden semmossee pakettii, että ERKKI. No en ehkä. Katotaan sitä sitte iskän kanssa.
Toiset noista kuvista on Korpparista, jonne oon muuten huomenna Wilman kanssa menossa kuvaamaan kisoja. Noissa kuvissa on Nasse. Se on super sulonen. 
Sitten vielä tuo kimo hevonen. Toivoisin että se tulis mulle ylläpitoon. Tosin se on 5v ja aika raakile, mutta se on ihan super.
"Antaisin mitä vaan jos saisin Matin takasin"
Mulla on ikävä sitä hevosta. Haluun sen takasin. Rakastin sitä.
No nyt on uuden rakkauden aika, vaikka Matti pysyy mun mielessä ikuisesti.

-heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti