28 toukokuuta, 2013

Moments in pics

 Huh mikä määrä kuvia! Olin sunnuntaina Wilman ja Veeran kanssa tallilla. Mä ratsastin Pokerilla, Wilma Tellalla ja Veera Jolandalla sekä Ponilla. 
Ite en ollu silloin tallilla kun Wilma ja Veera ratsasti Tellan ja Jolandan.
Mun ratsastus Pokerilla oli ihan semmosta rentoo taivuttelua käynnissä ja ravissa. Lähinnä tuntuman ja istunnan hakua testasin samalla miten ranne reagoi ratsastukseen ja se ei todellakaan ollu positiivinen.. 
Huoh no ehkä mä kestän sen. 
Jäätiin myös tekeen iltatalli ja peseen Doni. Iltatalli on nyt niin ihanan iisi tehä kun on valosaa ja lämmintä. Tästä tulee vielä helpompaa ku hevoset siirtyy kokonaan laitumelle. hih ihanaa. 
Sitten saa siivoilla tallia ja tehä siitä upeen.
Teille yllätykseks mä teen videon tästä kyseisestä päivästä.
Huomasitteko söpöt ruokakupit! ihanat!

-Heidi

2 kommenttia: