26 syyskuuta, 2014

Upeita uutisia!

Nimittäin! Mä pääsen kuukauden päästä hevosen selkään ainakin toistaiseksi. Upeinta tässä on se, että Pokerin yllä pitäjä ilmoitti mulle ilosen uutisen. Ensinnäkin tallille on tullut uusi pv tuntikäyttöön, joka osaa hypätä. Jesjesjesjesjesjes. En voi edes sanoin kuvaila tätä fiilistä, kun pääsen joskus edes hyppäämään oikeita esteitä. 
Paras uutinen oli se, että mä rupeen kilpailemaan Pokerilla. Yks mun korpparin rida opettajista oli käynyt Pokerin selässä ja sanoi, että pienellä säädöllä saadaan se VaB radoille. Ei hitto mä olen niin onnellinen tästä. Pokeri oli siis ennen tunneilla pääosin ja nyt se on mennyt siitä ihan jumiin. Sen takia me päätettiin (vissiinkin) Pokerin siirtyvän kilpailemaan. Jipiiii. Mä en malta oottaa meidän ekoja treenejä tai valmennusta.

Sitten vielä. Tein postauksen sairaudesta, mikä minulla todettiin. Teitä voi ehkä kiinnostaa pieni faktatieto! Kaiken lisäksi uuden uutukaisen ulkoasun saanut blogi. http://wilmaheidi.blogspot.fi



käykää siis:

http://wilmaheidi.blogspot.fi



8 kommenttia:

  1. Kiva kuulla että sulla menee nyt paljon paremmin! Jaksa vielä kuukausi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep helposti se menee, kun pääsee hengaileen noiden upeiden eläinten kanssa! Kiitos.

      Poista
  2. hui o: no hyvä että nyt syy sun oireilulles kuitenki löyty! ite en suostuis luopuun ruisleivästä mistään hinnasta :DD tavallaan diabetes tuntuu tosi "pieneltä" keliakian rinnalla, kun meiän ei tartte yhtää välittää mitä suuhumme laitetaan (tai no siis saman verran mitä nyt muidenkin, et pitäs syödä lautasmallin mukaan jne).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niin oli! Ja siis sulla on diabetes? kun mä jotenki aina pelkään niiden sokereiden puolesta (äiskällä diabetes kanssa). Mulla ei ole sitä, mutta luulen esim ku säkin oot niinku tottunu siihen nii se ei varmaan enää tunnu niin erilaiselta tai en tiiä tajuutko mutta jos mulle tulis diabetes ni se olis aika iso muutos ittelleni. haha en tiiä mitä selitän mutta siis niinku nii. nää on näitä musta tuntuu juttuja.

      Poista
    2. juu on :s ja olihan se itellekki aika suuri muutos, mut oon mä tähän tässä melkei 2,5 vuodessa tottunu aika hyvin, ja oppinu elää tän kanssa

      Poista
    3. nii no onneks! onks sulla mitään blogia tai muuta missä kerrot siitä tai muuta?

      Poista
  3. Mä en ikinä jaksais kahta kuukautta ratsastamatta! Tsemppiä sinne! Kiva blogi ja tosi mageita kuvia! Mullakin yhdellä mun tutulla keliakia, ja hyvin pärjää, vaikka totuttelu viekin varmasti aikaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep no ei oo enää paljoo jäljellä! kiitos :) ja joo ei toi keliaki mikään iso juttu ole.

      Poista