06 maaliskuuta, 2014

Uutta ilmettä ja sairastelua

Heipä hei! Oon tän päivän taistellu blogin ulkoasun kanssa. En oli itse täysin tyytyväinen tähän, mutta ehkä ens viikolla on aikaa enemmän säätää tämän kanssa. Ratsastamassa kävin viimeksi viime lauantaina. Tänään olisin mennyt, mutta jouduin perumaan sen sairastumiseni vuoksi. Mulla on siis ollut lämpöä ja olin eilen ja tänään jotenki fyysisesti ihan loppu. Outoo tai silleen koko kroppa oli ihan "tuut". No huomenna kouluun ja sitten lähden mun tädille lomailemaan ja tuun sunnuntai aamupäivästä takasin ja käyn iltapäivästä ratsastamassa Romantikan. Se oli muuten tosi hyvä silloin lauantaina. 
  Mua on vissiin purru punkki jäiks! kävin toissapäivänä lääkärissä, joka määräsi heti antibiootit ja verikokeisiin. No borrelioosa-tulokset tulee viikon päästä niin nähää oliko se edes punkki. Kauheeta, inhoon kaikkia tommossia ihan koko sydämmestäni. Hyih. Tänään mulla oli selkään liittyvä labrapaketti. Sen tulokset tulee sitten 2 viikon päästä, kun jotkun testit lähetetään Turkuun.


-Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti