04 elokuuta, 2013

Ratsastuksia med Tiia ja valmennus

Hei vaan kaikille! 
Oltiin viimeviikolla Tiian kanssa tallilla. Tiia pääs käymään multamäessä ja mäkin sain seuraa.
Tiia meni Disalla ja niillä meni oikeen kivasti. Disa ei oo mikään helppo hevonen.
Sen jälkeen mä menin Pokerilla ja taivuttelin sen molempiin suuntiin.
Pokeri oli jälleen tosi kiva. Ollaan nyt ruettu reenaamaan pysähyksiä ja siirtymisiä.
Parannusta lähtöpisteeseen verrattuna on tullu huimasti.
Pokeri on nyt paljon herkempi pidättäville avuille.
Perjantaina oli valmennus, jossa mä olin yksin Pokerilla.
Mentiin lyhyttä lähestymistä ja kaheksikkoa sekä lävistäjää. Valmennus suju yllättävänkin hyvin. 
Mä opin kattomaan paikkoja ja Pokeri hyppäs yllättävän hyvin, mun mokista huolimatta.
Kyllä me vielä kehitytään.

PS. Tsekatkaa Tiian blogi! http://gallopingtosunset.blogspot.fi

-Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti