11 syyskuuta, 2012

U can't allways be the best, but u can try your best

Heijsssaan! Ihan ens alkuun esittely uudesta hevosesta okei ei tää mikää esittely oo muutaku toi on nyt uutena täällä ja sen nimi on Zeta ja se on pv.



Oltiin tänää tunnilla mä menin hilmalla ja wilma zetalla. Tunti meni wilman puolesta tosi hyvin, Wilma saa kertoo ite lisää ku mulla ei oo siitä kuvii enkä tiiä milt hepo tuntu. Mulla ei menny ollenkaa
nii hyvin. Hilma on tosi vaikee ja mä en jaksanu keskittyy ku sähläsin ja jähmetyin miettimää mun käsiä ja jalkoja sitte en ratsastanu että huhhuh! Meen huomenna uudestaan ja toivon et menis paremmin!
Kuvista kiitos Piia!





Sit tähä välii tämmöne hauska pukkaus kuva ku samaa aikaa kentäl oli yks toine heppa ni se sit pukitteli ja piia sai siit kuvii :D


Loppuu hilman söpöily kuvii laitumelta! on se ihana tamma<3





-Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti